كلمه مرد نظر را براي جستجو در اين وبلاگ وارد كنيد.تا جستجو شروع شود.

۱۳۹۰ اسفند ۷, یکشنبه

خبر انلاين

اخبار سينمايي هنري ورزشي دانلود موسيقي

گالري عكس تاركان خواننده اهنگ هاي پاپ كشور تركيه .اهنك هاي تاركان






تارکان توت اوغلو(تولد: ۱۷ اکتبر ۱۹۷۲ شهر آلزی آلمان) مشهور به تارکان یکی از مطرح‌ترین ومشهورترین خوانندگان ترکیه‌است. او با فروش 2۹ میلیون آلبوم از موفق‌ترین خوانندگان ترکیه محسوب می‌شود و به او لقب شاهزاده پاپ داده‌اند.
تارکان در آلمان از علی و نجمه بدنیا آمد. نام او از یکی از پادشاهان قدیم ترک گرفته شده و به معنای قوی و بزرگ می‌باشد.او دارای چهار خواهر به نامهای ادنان و گولای و نورای و هدنان ویک برادر به نام هاکان می‌باشد.اولین آلبو تارکان با برند کمپانی خوذش HITT Production در تابستان سال ۲۰۰۳ با نام زنDudu وارد بازار شد.این آلبوم شامل ۵ تراک و ۵ ریمیکس بود و بیش از یک میلیون کپی فروخت. تارکان برای این آلبوم تیپ اسپرت تر و پوشیده تری به خود گرفت و جنبه جذابیت شهوانی در رده دوم کارش قرار گرفت.

آلبوم شناسی 

  • Yine Sensiz - 1992
  • Aacayipsin - 1994
  • Ölürüm Sana - 1997
  • Tarkan - 1998
  • Karma - 2001
  • Dudu - 2003
  • Come Closer - 2006
  • Metamorfoz - 2007
  • Metamorfoz Remixes - 2008
  • Adımı Kalbine Yaz - 2010

۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه

درباره سيبل جان عكس اهنگ دانلودهر اهنگي كه دوست داريد

سیبل جانSibel Can) یک خوانننده محبوب سبکفولك پاپ اهلتركيه است. همچنین در سال‌های اخیر علاوه بر ترکیه در اذربايجان نیز به محبوبیت دست یافته‌است. سیبل جان به عنوان یکی از موفق ترین و مشهورترین خواننده‌های در ترکیه شناخته می‌شود. او دارای اصالت یرومانيايي است.
طلاعات هنرمند
نام مستعار سیبل جان
زادروز (۱۹۷۰-08-0۱) ‏(۴۱ سال)
اهل کشور تركيه استانبول


کار(ها) خواننده رقاص




۱۳۹۰ بهمن ۲۸, جمعه

فوايد ويتامين اي E

ویتامین E یکی از ویتامینهای محلول در چربی است. دلیل شهرت ویتامین E خاصیت آنتی اکسیدان آن است. که عبارتست از کاهش عوامل شیمیایی مخربی که در اثر استرسهای فیزیولوژیکی و محیطی در خون بوجود آمده است. این خاصیت در ویتامین E و ویتامین C موجود است. کسانیکه در مشاغل پراسترس فعالیت دارند، کسانی که به بیماریهای مزمن مبتلا هستند و یا دچار صدمات کلی شده‌اند از جمله افرادی هستند که به این ویتامین توجه بسیاری نشان می‌دهند. این ویتامین در عملکرد کلیه سلولها موثر است از این رو کمبود آن عوارض زیادی را در پی خواهد داشت.


تاریخچه کشف این ویتامین
ویتامین E در سال ۱۹۲۰ به عنوان فاکتوری محلول در چربی و ضد سقط جنین شناخته شد و نام علمی آن توکوفرول (Tocopherol) است. این ویتامین بخصوص در نزد حیوانات مانند موش مورد مطالعه قرار گرفته است. تجربه نشان داده است که اگر موشها را تحت یک رژیم غذایی مصنوعی بدون چربی قرار دهند اختلالاتی در عمل تولید مثل حیوان پدیدار می‌شود. اوانس نشان داد که این اختلالات به علت فقدان یک ویتامین محلول در چربی غیر از ویتامین A و ویتامین D می‌باشد.
ساختمان شیمیایی
ویتامین E به فرمول C29H50O2 یک ترکیب هتروسیکلیک مشتق از هسته کرومان است. از اتصال یک حلقه بنزنی و یک حلقه هتروسیکلیک اکسیژن دار به نام پیران ، هسته کرومان حاصل می‌گردد. توکوفرول در حلقه بنزنی دارای سه ریشه متیل و یک عامل و یک عامل هیدروکسیل و در حلقه پیران دارای یک ریشه متیل و یک زنجیر ۱۶ کربنی است. علاوه بر آلفا توکوفرول در طبیعت ترکیبات مشابه دیگری وجود دارند که اختلاف ساختمان شیمیایی آنها با آلفا توکوفرول در تعداد و محل ریشه‌های متیل حلقه بنزنی است.
خواص فیزیولوژیک
فقدان این ویتامین در برخی پستانداران مانند موش موجب عقیم شدن حیوان می‌گردد. کمبود ویتامین E در موش موجب استحاله عضلات مخطط و بروز ضایعات از نوع دیستروفی عضلانی نیز می‌گردد. در انسان در اثر کمبود یا فقدان ویتامین E اختلالات تولید مثل و عوارض دیستروفی عضلانی مشاهده نشده است. تشخیص حالات کمبود ویتامین E در انسان به کمک آزمایشات ساده امکان‌پذیر است.
هر چه میزان کمبود ویتامین شدیدتر باشد حساسیت گویچه‌های سرخ در برابر آب اکسیژنه و سرعت همولیز آنها افزایش می‌یابد. مهمترین عوارض کمبود ویتامین در این گونه نوزادان کم خونی ، ورم بدن و افزایش تعداد سلولهای رتیکولوسیت در خون می‌باشد. میزان انتقال ویتامین E از راه جفت به جنین بسیار محدود است. یکی از مهمترین خواص شیمیایی ویتامین E حساسیت زیاد آن در برابر ترکیبات اکسید کننده است.
عملکرد ویتامینE چیست ؟
همانطور که بیان شد ویتامینE یک آنتی اکسیدان است.این ویتامین در لایه چربی دیواره سلول ودر داخل سلول قرار دارد واز بروز تخریب در دیواره سلول جلوگیری می کند . همین عملکرد ویتامینE است که از بروز تخریب داخل عروق وسکته های قلبی جلوگیری می کند ، کمبودهای غذایی بر ذخیره آن در بدن موثر است ؛ کمبود آن در بیماریهای قلبی بیشتر دیده شده است .
بررسی اثرات آنتی اکسیدانE دربسیاری از شرایط تخریبی چون پیری، آلودگی هوا، استرس های محیطی،سرطان، بیماری های قلبی ، آب مروارید، دیابت وعفونت در حال انجام است.
ویتامینE تنها توسط گیاهان تولید می شود.در برگها و دانه ها ، خصوصا” روغنهای گیاهی موجود است و میزان مورد نیاز روزانه آن دربدن ۷ تا۹ میلی گرم می باشد. بامصرف روزانه آجیل( البته در صورت تازه بودن ) ، روغن سبوس گندم، آفتابگردان، بادام، ذرت و زیتون می توانید میزان زیادی ویتامینE دریافت کنید. میزان مصرف از این مواد غذایی باید در حد نیاز باشد. مثلا” مصرف روزانه ۲قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان بدون اینکه حرارت ببیند نیاز شما را برآورده می سازد.از اینرو توصیه می شود برای تأمین ویتامین Eمورد نیاز درهر وعده غذایی سالادهای پرسبزی را همراه روغنهای آفتابگردان وزیتو ن  مصرف کنید.
اثرات کمبود ویتامینEدر اعصاب، عروق و اندامهای تولید مثلی مشخص می شود. البته ۵ تا ۱۰ سال طول می کشد تا ذخائر بدنی این ویتامین تمام شود وعلائم پایان یافتن ذخیره آن دربدن ،عدم پاسخگویی به محرک های محیط ،ضعف عضلات، عدم توانایی درحفظ تعادل واختلال در بینایی است البته کمبود در این حد در افرادی که مشکلات هضم وجذب چربی داشته باشند بروز می کند. ولی بطور کلی چون ویتامینE در حفاظت از غشأی سلول موثر است و در کبود آن در مراحل اولیه، جراحت های سریع پوست مشاهده می شود. این ویتامین درسقط جنین در رحم اثربسزایی دارد که در آزمایشات حیوانی نیزمشخص شده است.
عملکرد ویتامین E در برابر بیماریها
ویتامین E یک آنتی اکسیدان است. این ویتامین در لایه چربی دیواره سلول و در داخل سلول قرار دارد و از بروز تخریب در دیواره سلول جلوگیری می‌کند. همین عملکرد ویتامین E است که از بروز تخریب داخل عروق و سکته‌های قلبی جلوگیری می‌کند. کمبودهای غذایی بر ذخیره آن در بدن موثر است. کمبود آن در بیماریهای قلبی بیشتر دیده شده است. بررسی اثرات آنتی اکسیدان E در بسیاری از شرایط تخریبی چون پیری ، آلودگی هوا ، استرسهای محیطی ، سرطان ، بیماریهای قلبی ، آب مروارید ، دیابت و عفونت در حال انجام است.
منابع ویتامین E
ویتامین E تنها توسط گیاهان تولید می شود. در برگها و دانه‌ها ، خصوصا روغنهای گیاهی موجود است و میزان مورد نیاز روزانه آن در بدن ۷ تا ۹ میلیگرم می‌باشد. با مصرف روزانه سبوس گندم ، آفتابگردان ، بادام ، ذرت و زیتون می‌توانید میزان زیادی ویتامین E دریافت کنید. میزان مصرف از این مواد غذایی باید در حد نیاز باشد. مثلا مصرف روزانه ۲ قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان بدون اینکه حرارت ببیند نیاز شما را برآورده می‌سازد.
ویتامین E یک ویتامین محلول در چربی است و اصولا در بافت‌‌های چربی،  کبد و ماهیچه ذخیره می‌شود. متداول‌تر ین و فعال‌ترین فرم بیولوژیکی طبیعی ویتامین E،  آلفاتوکوفرول نام دارد. ویتامین E  در سال ۱۹۶۸ توسط انجمن غذا وتغذیه شورای تحقیقات ملی ایالات متحده آمریکا به‌عنوان یک ماده مغذی اساسی برای انسان شناخته شد. توکوفرول برگرفته از کلمه یونانی توکو به معنی تولد وفرین به معنی بیرون آوردن است. این نام برگرفته از نقش اساسی ویتامین E در تولید مثل گونه‌های مختلف جانوران است.
روغن‌های گیاهی مثل بادام زمینی،  سویا،  ذرت،  گلرنگ،  آفتابگردان و جوانه گندم مهم‌ترین منابع غذایی ویتامین E  به‌شمار می‌روند. سایر منابع شامل دانه‌های روغنی،  بذرها،  دانه‌های کامل( سبوس‌دار) و سبزی‌های برگ سبز است. بعضی از غذاهای اصلی مانند شیر و تخم مرغ،  گوشت، ماهی و مرغ حاوی مقادیر کمی ‌از ویتامین E هستند.  از دیگر منابع خوب ویتامین E،  خشکبار، حبوبات و غلات آماده است. به‌علاوه،   کره، مارگارین و دیگر غذاها با ویتامین E غنی می‌شوند. به‌طور متوسط،  ۲۰ تا   ۴۰ درصد ویتامین E   مصرف شده جذب می‌شود.  در طی پخت غذا و نگهداری موادغذایی به‌خصوص اگر در معرض گرما و اکسیژن باشند،  تا حدود ۵۰ درصد از ویتامین E از بین می‌رود. سرخ کردن غذا نیز این ویتامین را در روغن‌های گیاهی تخریب می‌کند. نگهداری مواد غذایی در داخل یخچال نیز موجب کاهش میزان ویتامین  E  می‌شود.
ویتامین  E علاوه بر بافت‌‌های چربی،  در سایر اندام‌ها مثل تخمدان‌ها،  بیضه‌ها،  پلاکت‌های خون و غدد فوق کلیوی و مخاطی وجود دارند.
ویتامین E  یک آنتی‌ اکسیدان قوی محلول در چربی در بدن است که مسوول محافظت از اسیدهای چرب غیراشباع با چند باند دوگانه در غشای سلول‌ها از عمل پراکسیداسیون است. این ویتامین می‌تواند رادیکال‌های آزاد را از بین برده و تخریب بافت‌های بدن را به حداقل برساند. رادیکال‌های آزاد در هنگام تولید انرژی در سلول‌های بدن تشکیل می‌شوند و آنتی‌‌اکسیدان‌ها مانند ویتامین E در حقیقت یک مکانیسم دفاعی بدن در مقابل آنها به‌شمار می‌روند.
نقش اصلی ویتامین E،  محافطت بافت‌‌های بدن از واکنش‌های تخریبی ( پراکسیدسیون ) است که ناشی از فعالیت‌های متابولیکی بدن و عوامل سمی‌خارجی است. ویتامین E  از غشای سلول‌های عصبی،  عضلانی و سیستم قلبی عروقی محافطت می‌کند. هم چنین،  کمک به افزایش طول عمر گلبول‌های قرمز خون و استفاده مناسب از ویتامین A در بدن از دیگر نقش‌های ویتامین E  است. چندین مطالعه اپیدمیولوژیکی ارتباط بین ویتامین  E وخطر سرطان‌های به‌خصوصی مثل سرطان‌های سینه،  ریه،  دهان و حلق را نشان داده است. ویتامین E به عنوان یک آنتی‌ اکسیدان نقش محافظتی در بیماری‌های قلبی عروقی دارد و دیده شده که خطر مرگ دراثر بیماری‌های ایسکمیا قلبی با مصرف مقادیر زیاد ویتامین E کاهش می‌یابد.

۱۳۹۰ بهمن ۲۰, پنجشنبه

سايت دانلود فيلم اكشن دانلود فيلم سينمايي روز معرفي سايت

معرفي سايت خوب دانلود انواع فيلم اگشن كمدي درام و.....
سايتdownload 2 movies.com

معرفي فيلم وسترن داك وست-فيلم هاي وسترن تاريخ سينما

داك وست معروفترين تيرانداز غرب پس از دزذيده شدن پولهايش توسط سارقين به دنبال انان رهسپار ميشود اما بد شانسي باعث ميشود كه به زندان بيا فتد زماني كه همه متوجه ميشوند او كيست مجبور ميشود ميان ياغيان ومردو قانونمند يكي را انتخاب كند
محصول2009 ايتاليا
كارگردانان جوليو بيس ترنس هيل
موسيقي مائوريزيود انجليس
بازيگران ترنس هيل پل سوينو...
موضوع وسترن 
مخاطب همه گروههاي سني





۱۳۹۰ بهمن ۱۶, یکشنبه

عكس هاي ايمون زايد+بيوگرافي ايمون زايد


ايمون زايد

Full name ايمون زايدEamon Zayed
Date of birth 4 October 1983 (1983-10-04) (age 28)
Place of birth dublin.irelandدوبلين ايرلند
Height 1.88 m (6 ft 2 in)
Playing position
Club information
Current club پرسپوليس
Number 12
Youth career
2000–2002
Sen

۱۳۹۰ بهمن ۱۵, شنبه

بنر ساز نلاين ساخت انلاين بنر

براي ساخت انلاين بنر يك سايت خارحي حرفه اي و انلاين
www.123-banner.com

تبادل لينك رايگان و فوري

تبادل لينك با اين بلاگ
براي تبادل لينك ابتدا اين بلاتگ را با نام 20 انلاين لينك كنيد و در فرم تماس در بالاي صفحه خبر كنيد تا در اولين فرصت در صفحه تبادل لينك لينك شويد .

۱۳۹۰ بهمن ۱۴, جمعه

از تجاوز جنسي تا قهرماني و زندان داستان مايك تايسون+عكس

مایکل جرارد تایسون معروف به مایک تایسون (به انگلیسی: Michael Gerard "Mike" Tyson) (زادهٔ ۳۰ ژوئن ۱۹۶۶ در بروکلین، نیویورک) مشت‌زن بازنشستهٔ آمریکایی است. وی جوان‌ترین قهرمان بوکس حرفه‌ای سنگین‌وزن و یکی از مشهورترین شخصیت‌های ورزشی دنیا ست.
تایسون از سال ۱۹۸۵ وارد دنیای بوکس حرفه‌ای شد. در ۱۹۸۶ قهرمان دسته فوق سنگین شورای جهانی مشت‌زنی شد و سال بعد قهرمانی اتحادیه جهانی مشت‌زنی و فدراسیون بین‌‌المللی مشت‌زنی را هم به چنگ آورد و قهرمان بلامنازع جهان شد. در ۱۹۸۸ در یک مبارزه به‌یادماندنی در ۹۱ ثانیه مایکل اسپینکس را ناک‌اوت کرده و اولین شکست او را رقم زد و ۲۰ میلیون دلار جایزه مسابقه را برد. تایسون برای مدتی شکست‌ناپذیر به‌نظر می رسید تا این که در ۱۹۹۰ در مقابل جیمز داگلاس مغلوب شد. او در سال ۱۹۹۲ به جرم تجاوز جنسی ۶ سال حبس محکوم شد و پس از ۳ سال از زندان آزاد شد. پس از آزادی از زندان گفته می‌شد که شخصیت او متحول شده‌است. خود تایسون می‌گفت که در زندان آثار مالکوم ایکس و کتاب‌های کمونیستی را مطالعه کرده و مسلمان شده است.
تایسون در سال ۱۹۹۶ قهرمانی شورای جهانی مشت‌زنی و اتحادیه جهانی مشت‌زنی را پس گرفت ولی در همان سال مغلوب ایواندر هالیفیلد شد و یکی از عناوین قهرمانی خود را از دست داد. در ۱۹۹۷ در نبرد مجدد با هالیفیلد با گاز گرفتن و کندن بخشی از گوش ایواندر هالیفیلد جنجال جدیدی آفرید. در ۱۹۹۹ دوباره به مدت کوتاهی زندانی شد. در سال ۲۰۰۲ دوباره شانس بازپس‌گیری قهرمانی خود را به دست آورد. او در نشست خبری پیش از مسابقه با لنوکس لوئیس به رقیب خود حمله‌ور شد و بر روی رینگ در راند هشتم ناک اوت شد. تایسون در سال ۲۰۰۶ پس از دو باخت پیاپی به دنی ویلیامز و کوین مک‌براید از ورزش حرفه‌ای کناره‌گیری کرد.

۱۳۹۰ بهمن ۱۳, پنجشنبه

بازي امروز استقلال و پرسپوليس

بازي امروز استقلال و پرسپوليسبازي امروز استقلال و پرسپوليسبازي امروز استقلال و پرسپوليسبازي امروز استقلال و پرسپوليسبازي امروز استقلال و پرسپوليسبازي امروز استقلال و پرسپوليسبازي امروز استقلال و پرسپوليسبازي امروز استقلال و پرسپوليسبازي امروز استقلال و پرسپوليسبازي امروز استقلال و پرسپوليس

۱۳۹۰ بهمن ۱۲, چهارشنبه

سينما انلاين فيلم سينمايي انلاين پخش ويدئو

سينما انلاين فيلم سينمايي انلاين پخش ويدئوسينما انلاين فيلم سينمايي انلاين پخش ويدئوسينما انلاين فيلم سينمايي انلاين پخش ويدئوسينما انلاين فيلم سينمايي انلاين پخش ويدئوسينما انلاين فيلم سينمايي انلاين پخش ويدئوسينما انلاين فيلم سينمايي انلاين پخش ويدئوسينما انلاين فيلم سينمايي انلاين پخش ويدئو