كلمه مرد نظر را براي جستجو در اين وبلاگ وارد كنيد.تا جستجو شروع شود.

۱۳۹۰ اسفند ۱۸, پنجشنبه

عكس هاي لخت و برهنه عليا ماجد المهدي دختر مصري

پس از اقدام غيراخلاقي يك دختر مصري كه عكسهاي برهنه خود را به بهانه دفاع از آزادي در وبلاگ شخصي اش منتشر كرد، برخي از فعالان ضدانقلاب هم در حمايت از اين اقدام شرم آور دست به عملي مشابه زدند و عكس هاي عريان خود را در رسانه ها منتشر كردند.
 جهان: ز. ن یکی از افرادی است که در پیروی از ماجد المهدی عکس‌های برهنه‌ خود را در وبلاگ شخصی ‌اش منتشر کرده؛ وی این عکس‌ها را در کارناوال برهنگی در هامبورگ که هر ساله برگزار می‌شود، گرفته است!

در همین حال بخشی از رسانه‌های اپوزیسیون هم با تبلیغ این حرکات اهانت بار کوشیدند تا آن را یک مطالبه مدنی و آزادی خواهانه نشان دهند. با این حال بخش دیگری از ضدانقلاب به انتقاد از این اقدام خلاف اخلاق پرداخته‌اند.

یکی از منتقدان با نگارش مطلبی با عنوان «پورنوگرافی یا آزادی خواهی» در انتقاد به عمل غیراخلاقی ماجد المهدی نوشت که اقدام این دختر نوجوان مصری بیش از آنکه مورد استقبال آزادی خواهان و فعالان مدنی جهان و ایران قرار بگیرد بیشتر مورد پسند هوسبازان در شبکه‌های اجتماعی بود و فرم عکس‌های که وی منتشر کرده است بیشتر به روسپی‌های شبکه‌های پرنوگرافی می‌ماند تا یک اعتراض.

برخی دیگر نیز از کسانی که در حمایت از ماجد المهدی عکس برهنه خود در فضای مجازی منتشر ساخته، انتقاد کرده و هشدار داده‌اند که این عمل نتیجه عکس می‌دهد زیرا مردم ایران به اصول دینی پایبندند.

 «علیاء ماجده المهدی» چندی پیش عکس‌های برهنه‌ خود را در وبلاگش قرار داد و این کار خود را «جنبش آزادی آنلاین» نامگذاری کرد. او خود را از معترضان به رژیم مبارک توصیف کرده اما به گفته طالرق الخولی، سخنگوی جنبش ۶ آوریل مصر، «علیاء عضو سازمان امنیت نظام سابق مصر بوده و اکنون درصدد تخریب جوانان جنبش ۶ آوریل در میان مردم است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر خود درباره اين موضوع يا ساير موارد ديگررا در كادر زير بنويسيد.نظرات به تائيد نياز ندارد.وبلا فاصله منتشر ميشوند.