كلمه مرد نظر را براي جستجو در اين وبلاگ وارد كنيد.تا جستجو شروع شود.

۱۳۹۰ اسفند ۲۲, دوشنبه

عكسهاي سكسي لو رفته در يك سكس پارتي

عكسهاي سكسي لو رفته عكسهاي سكسي لو رفته عكسهاي سكسي لو رفته
بازپرس ها عکس هایی را منتشر کردند که مربوط به یک میهمانی شبانه در منزل "برلوسکنی" بوده است.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری "انتخاب" ؛ این عکس ها از لب تاپ ها و دوربین های عکاسی مهمانان حاضر در پارتی کشف شده است.
در این تصاویر زننده که "انتخاب" از انتشار آن معذور است، تعدادی از میهمانان معروف برلوسکنی دیده می شوند که شامل یک مجری معروف تلویزیون که در یک لباس غیر معمول دیده می شود و همچنین عکس هایی از زنان همنجس باز در حال اقدامات زننده دیده می شوند!

رسانه های ایتالیا می گویند: همه ی این عکس ها در ساعات بامدادی صبح در خانه برلوسکنی در "انکور" در نزدیکی "میلان" گرفته شده است.

همچنین بازپرسان ادعا کردند که برلوسکنی ، در این میهمانی جامعه ی پلیس و پرستاران کشور را به تمسخر گرفته اند چرا که در این پارتی، برخی یونیفورم های پلیس و پرستارها را به تن کرده بودند!

میهمانان پارتی برلوسکنی می گویند که "او دائم از عبارات "بونگا بونگا" برای میهمانی اش استفاده می کرده که در واقع این عبارت به معنای "بازی سکسی و جنسی" بعد از شام گفته می شود که از قذافی رهبر لیبی گرفته شده است"

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب؛ این عکس ها در بین تحقیقات "استخدام فاحشه توسط برلوسکنی" علیه او کشف شده است که شامل یک دختر رقاص مراکشی 17 ساله به نام کریمه المحروق" (که به عنوان "روبی قلب شکننده" مشهور است) می شود.

برلوسکنی این اتهامات را رد کرده است و تاکید دارد که در سن 74 سالگی، او برای داشتن این همه رابطه ی جنسی، پیر شده است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر خود درباره اين موضوع يا ساير موارد ديگررا در كادر زير بنويسيد.نظرات به تائيد نياز ندارد.وبلا فاصله منتشر ميشوند.