كلمه مرد نظر را براي جستجو در اين وبلاگ وارد كنيد.تا جستجو شروع شود.

۱۳۹۱ تیر ۱۶, جمعه

فوتباليست هايي مانند علي دايي /وبلاگ عكس فيلم كليپ بررسي ميكند.

وطن امروز در گزارشي ويژه به بررسي پولدارترين فوتباليست های ايران پرداخته است.

در اين گزارش با بيان اينكه تا پيش از اين گفته مي شد علي دايي مايه دار ترين فوتباليست ايراني است آمده: البته ديگر نمي‌شود دايي را جزو بازيكنان محسوب كرد.
 او مربي شده و حالا روي نيمكت تيم‌ملي مي‌نشيند. با اين همه، نمي‌شود از دايي چشم‌پوشي كرد.
به نوشته اين روزنامه يكي از بازيكنان تيم ملي كه نمي‌خواهد نامش فاش شود، با خنده مي‌گويد: «اي كاش پول دايي فقط از پارو بالا مي‌رفت!» با اينكه زمين و زمان مي‌دانند كه دايي ثروتمند‌ترين فوتبالي است، اما او بارها منكر اين موضوع شده.
اما دايي يكبار در پاسخ به اين سوال گفت: «بچه‌هايي هستند كه خيلي بيشتر از من دارند. ببينيد من خدا رو شكر مي كنم اندازه خودم شايد هم بيشتر از اندازه خودم دارم. اما اين متعلق به يك مجموعه است. من با خانواده‌ام زندگي مي‌كنم و هيچ موقع همه چيز را براي خودم نخواسته‌ام. الان هم همين‌طور است من عاشق خانواده‌ام هستم و هميشه دوست دارم پيش آنها زندگي كنم و اينكه من پولدارترين فوتباليست باشم، نه؟! اصلاً!» خب، هنوز كشف نشده بازيكناني كه منظور دايي با آنهاست، چه كساني هستند.
مطلب من:من متن فوق را از جهان نيوز نوشتهام ايا اين عدالت است كه يك كارگر تمام عمرش را در سختي كار كند تا به درامد يك سال فوتباليستها را در كل عمرش دريافت كند 40 سال كارو تلاش كارگر=8 ماه كار يك فوتباليست اين عادلانه است؟؟؟؟/

۱ نظر:

نظر خود درباره اين موضوع يا ساير موارد ديگررا در كادر زير بنويسيد.نظرات به تائيد نياز ندارد.وبلا فاصله منتشر ميشوند.